4 Ekim 2011 Salı

Dumankaya Ritim yakında satışa sunulacak

Dumankaya’nın Maltepe ’ deki yeni projesi olan Dumankaya Ritim
projesinde  satışların  yakında  başlaması bekleniyor. Projede
konutların  yanı  sıra AVM, ofis, gösteri  merkezi yer alacak.
Son günlerde satışa çıkardığı Konsept Halkalı projesini satışa
çıkartan Dumankaya İnşaat, Anadolu Yakası’nda yeni bir projeye
başlıyor.Uzun zamandır hazırlıkları devam eden Maltepe projesi
için  ön talep  süreci  devam ediyor. Yakında  resmi  satışlar
başlayacak. Dumankaya, Maltepe  projesine  Ritim  adını verdi.
4 kuleden  meydana  gelecek  olan  Dumankaya Ritim  projesinin
tasarımında Bünyamin Derman-Tago  Mimarlık imzasını göreceğiz.
Projenin  blok  yüksekliği ise; 20, 25, 30 ve 30 katlı olacak.
AVM, ofis ve konutlardan  meydana  gelen Maltepe Ritim projesi
E-5 üzerinde CarrefourSA’nın hemen yanında yükselecek.
444 7 222
http://www.dumankaya.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder